Ανοικτά Πε.Δ.Ι.Α. _______________ TO 1o ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΑΜΙΓΕΣ BLOG-PORTAL ΕΙΔΗΣΕΩΝ ________________ - Κάνετε το πέρασμά σας καθημερινό! - Εδώ, εκτός από τα σχόλιά μας, θα βρείτε απλά, εύκολα και γρήγορα, τα καλύτερα posts από πλήθος sites με ειδήσεις για οικονομία, εθνικά, διεθνή, αθλητικά, σοβαρά και λιγότερο σοβαρά αλλά σχεδόν ποτέ... κουτσομπολιά! - Και μαζί με αυτά, πλήθος χρηστικών πληροφοριών και widgets βοηθημάτων γραφείου! _______________ The 1st Greek, NEWS-dedicated, BLOG-based, PORTAL _______________

ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΕΣ!... (1εικόνα=1000λέξεις, 1γελοιογραφία=πόσες 1000άδες;) http://anoikta-pedia.blogspot.gr/ feeds/posts/default?alt=rss ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
τρέχοντος μηνός
 - 

Μήπως είναι σήμερα...
η τυχερή σου μέρα;


|
powered by Surfing Waves
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ...
ΤΟΠΙΚΕΣ...
Tο τραγούδι του μήνα: 18.03.2020
"bRIGHTSIDE"
Arrested Youth

let's keep it...
on the Brightside
...

Hell-As-Gradio!
...our very own and favorite web radio!

Just because... "Hell" may be Heaven if it comes from that special part of the wor(L)d... Hellas
& just because... you like it!
Listen to Hell-As-Gradio!



ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ...

                        - Editorial (so to speak...)



Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Διάβασα το μνημόνιο... Ζητώ ταπεινά συγνώμη...

Μετά από τέτοιες αποκαλύψεις έχω να ομολογήσω δημόσια ότι... εγώ διάβασα το μνημόνιο... Ζητώ ταπεινά συγνώμη... Δεν είχα τίποτε να κάνω κ. Χρυσοχοϊδη και κα Κατσέλη... Ήμουν τεμπέλης και χωρίς άλλα καθήκοντα όπως εσείς... Είχα μόνο τα 3 παιδιά, τη γυναίκα μου που μαζί βλέπαμε τους μισθούς και την αποταμίευσή μας να γίνονται αέρας κοπανιστός και τέσσερις υπερήλικες που είχαν την ανάγκη μας και με τόσο λίγες ασχολίες μαζί με την εργασία μου, ένιωθα απίστευτη βαρεμάρα και δεν είχα τι να κάνω και... το ομολογώ... διάβασα το μνημόνιο! Όταν αποφασίσατε να το δείξετε και σε εμένα το... λαό. Εκ των υστέρων δηλαδή αλλά το διάβασα...Χωρίς να εκπροσωπώ κανέναν... διάβασα το μνημόνιο... Τέτοιος ανεύθυνος και τυχάρπαστος είμαι!

Ακόμη περισσότερο το διάβασα επειδή ήξερα ότι ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!
Στην καλύτερη περίπτωση... 

Διότι στην πραγματικότητα μάλλον τελικά το είχατε διαβάσει αλλά... προτιμάτε να σας πούνε "αφελείς" (σιγά μην πω τον χαρακτηρισμό που μου έρχεται αυτόματα...) παρά "δοσίλογους" (κατά Τράγκα...).

Όμως τα παραληρήματα σας, τέτοιου είδους και χαρακτήρα, συνοδεύονται υποχρεωτικά κι από τη λέξη "Παραιτούμαι!"...

"Παραιτούμαι και ιδιωτεύω!!! Πάω σπίτι μου μακριά από τα κοινά, ατιμασμένος για πάντα, διότι, αποδείχθηκα ανίκανος να αντεπεξέλθω στο φορτίο που αποτελούν οι ψήφοι των ανθρώπων που εμπιστεύθηκαν σε εμένα την μοίρα τους!!!".

Αυτό ξεχάσατε να το πείτε... Όμως πάει "σετάκι":
"ΔΕ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑ/ΥΠΕΓΡΑΨΑ - μπλα,μπλα,μπλα - ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ".

Αλλά τί ξέρετε εσείς από τους "θεσμούς" που υπηρετείτε... Καληνύχτα σας...




Χωρίς εκτίμηση,
ArchOikos____________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κόσμιος σχολιασμός είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτος.






Νομοθετικό Έργο (και διαβούλευση)
Ελληνική Βουλή




Ευρωπαϊκή Ένωση &
Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο






Υπό-δομές... έρχεται η ανάπτυξη;!

**Τουλάχιστον ας ξέρουμε! _____________(feeds από ypodomes.com)





Προσφορές δωρεάν (1 έτος) σε software και games που κανονικά θα πληρώνατε!!!