Λοιπόν η ιστορία που θα πούμε ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα, όταν ο μικρούλης μου αρρώστησε με κοινή ίωση και εγώ κόλλησα αμέσως. Ήταν μια μάλλον περίεργη ιωσούλα που τον έριξε στο κρεβάτι με ψιλό πυρετό και εγώ που άντεξα και έτρεχα εδώ-κι-εκεί σε δουλειές τελικά κρεβατώθηκα για τα καλά όταν πια εκείνος ανάρρωνε, την Κυριακή που μας πέρασε… (δηλ. στις 15.03.15).
Βρέθηκα λοιπόν, να ανεβάζω θερμοκρασία στο 39μισό και αυτή να επιμένει και να μην πέφτει με τα αντιπυρετικά κάτω από το 38!
Αποτέλεσμα των υψηλών πυρετών επί ολόκληρα 24ωρα ήταν να βρεθώ με το ένα πόδι στο νοσοκομείο… αλλά αφού το ΕΚΑΒ που είχε ειδοποιηθεί την Τετάρτη, 18 του μηνός, στις 12:30, στις 13:00 και ξανά και ξανά δεν ήρθε τελικά ούτε μέχρι τις 16:30… έφτασα με την καθοδήγηση ιδιωτικού γιατρού σε ιδιωτικά εξεταστικά κέντρα για ακτίνες και εξετάσεις αίματος όπου εντοπίσθηκε ότι είχα προλάβει μια πνευμονία στην έναρξή της… Υπήρξε βέβαια και πάλι ιδιωτικά… πρόνοια για την κατάλληλη αγωγή και το πράγμα πήρε μια θετική έκβαση μιας σταδιακής καθημερινής βελτίωσης. Αυτά κύριε Άδωνι μας για το ΠΕΔΙ σας που τόσο εντυπωσίασε την κα Ευγενία σας και το βρήκε τόσοο αποτελεσματικό!
Τα παραπάνω είναι μόνο το πλαίσιο της ιστορίας που μόλις ξεκινάει…
Βλέπετε την Πέμπτη, 19 του μηνός, γνώριζα ότι ένα από τα σημαντικότερα κοινωνικά γεγονότα θα λάμβανε χώρα στην ευρύτερη οικογένειά μου κι εγώ ευρισκόμενος σε αυτή την κατάσταση μπορούσα να ανταποκριθώ μόνο συμβολικά μέσω κάποιου δώρου που θα έπρεπε να φτάσει στοιχειωδώς στην ώρα του, ακόμη κι αν εγώ σερνόμουν στο κρεβάτι…
Με το που βρήκα, λοιπόν, στοιχειωδώς, τις δυνάμεις μου, την Πέμπτη το μεσημέρι, άρχισα μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για να βρω τρεις-τέσσερις εταιρίες απ’ όπου θα μπορούσα να προμηθευτώ με online αγορά το εν λόγω δώρο και τελικώς κατέληξα στην πολύ καλή εταιρία "Ελευθερίου" (http://www.eleftheriouonline.gr) η οποία ήταν και η πιο κοντινή προς την Αθήνα για την επιλογή αυτή. Ωστόσο, τηλεφώνησα στην επιχείρηση όπου μια ευγενέστατη και εξαιρετικά κατατοπιστική εκπρόσωπος με ενημέρωσε ότι ολοκληρώνοντας την online παραγγελία δεν θα προλάβαινα τις αποστολές της Πέμπτης αλλά κράτησε όνομα και έδωσε ενημέρωση για απόλυτη προτεραιότητα και διαβεβαίωσε ότι οι αποστολές της Παρασκευής παραδίδονται το αργότερο το Σάββατο! Με την επανειλημμένη επιβεβαίωση ότι ο χρόνος είναι επαρκής για την ολοκλήρωση της παράδοσης έγκαιρα στην τοποθεσία μου που είχα κάνει γνωστή στην εκπρόσωπο και αφού κράτησε το όνομά μου ως alert επείγουσας παραγγελίας, είχα τη βεβαιότητα ότι όλα θα πήγαιναν καλά και μέσα στα επόμενα λίγα λεπτά ολοκλήρωσα την online παραγγελία και πληρωμή ώστε να μην υπάρχει καμία εκκρεμότητα και καθυστέρηση…
Λίγα λεπτά μετά είχα τα αναμενόμενα πρώτα μηνύματα για την ολοκλήρωση της συναλλαγής και δρομολόγηση της παραγγελίας και την επομένη, Παρασκευή, 20 του μηνός, μέχρι το μεσημέρι είχα επιβεβαίωση αποστολής με ACS Courier και αριθμό αποστολής.
Το Σάββατο ανέμενα την παράδοση στα χέρια μου αυτού του εξαιρετικά μικρού σε όγκο και βάρος πακέτου αλλά καμία ACS δεν έφτασε στην πόρτα μου! Έκανα “αναζήτηση” της παραγγελίας στο site της ACS και φάνηκε ότι το αντικείμενο είχε φτάσει στο κέντρο διανομής της ACS ήδη από την Παρασκευή και προδιαγραφόταν η παράδοσή του σε εμένα το Σάββατο…
Πήρα τηλέφωνο στο κέντρο διανομής της ACS για να απαντήσει τηλεφωνητής που ενημέρωνε ότι το κέντρο βάσει του ωραρίου του στις 15:00... μόλις είχε κλείσει…
Σε κλήση προς τα κεντρικά της ACS πήγαν να μου πουν για 48ωρη παράδοση και βέβαια τους είπα ότι στη δική τους πολιτική που καταγράφεται στην “αναζήτηση” της παραγγελίας το αντικείμενο ήταν ήδη στο κέντρο διανομής την Παρασκευή και είχε προγραμματισμένη παράδοση το Σάββατο! Τους ενημέρωσα ότι η παράδοση έγκαιρα είχε προγραμματισθεί σε συνεννόηση με το αποστολέα (την εταιρία "Ελευθερίου") και η αποστολή ήταν, όχι από κάποιο δυσπρόσιτο σημείο της χώρας αλλά από την μακρινή… Κόρινθο! Έδειξαν ενδιαφέρον κυρίως για να μάθουν αν θα ακυρωνόταν η παράδοση λόγω της καθυστέρησης (όπως συχνά θα τους συμβαίνει σε αντικαταβολές…) και μάλλον τους αρκούσε ότι έδειξα διατεθειμένος να παραλάβω το αντικείμενο ακόμη και με καθυστέρηση. Βλέπετε το να ακύρωνα την παραγγελία θα με έβαζε απλά στην διαδικασία μιας νέας παραγγελίας με νέους χρόνους αναμονής… άρα απλά επαλήθευαν ότι δεν είχα άλλη επιλογή από την αναμονή και από το να υποστώ άνευ δικής τους ζημίας την ασυνέπεια τους! Κράτησαν το τηλέφωνό μου ευγενικά για να με ενημερώσουν για τις άμεσες ενέργειές τους… Η τυπική υπάλληλος της τηλεφωνικής τους γραμμής μου είπε πως “είναι κάπως δύσκολο τώρααα, ξέρετεε…” και ήταν μόλις 15:15 μεσημέρι του Σαββάτου…
Σάββατο μεσάνυχτα και βέβαια καμία απάντηση…
Και τί θα μπορούσαν να κάνουν θα μου πείτε! Συμβαίνουν αυτά…
Όμως δεν συμβαίνουν αυτά… Όλοι μας κάνουμε κάποια δουλειά και για την δουλειά του ο καθένας μας, ακόμη κι αν δεν είναι μια πανίσχυρη εταιρεία Courier, γνωρίζουμε ότι αν κάτι δεν βγει στην ώρα του ή αν πάει στραβά, τότε έχουμε και την ευθύνη και την αξιοπρεπή στάση να κάνουμε κάθε διορθωτική υπέρ του πελάτη κίνηση με το επιπλέον κόστος ακόμη κι αν τελικά η συγκεκριμένη δουλειά κλείσει όχι με ελαττωμένο κέρδος αλλά ακόμη και με ζημία για εμάς.
Μια εταιρία λοιπόν, όπως η ACS Courier, του μεγέθους και του εύρους εργασιών που αυτή εμφανίζει, είναι αστείο και εντελώς απαράδεκτο να μην έχει ή να μην ενεργοποιεί απλές διαδικασίες που να προβλέπουν την επιβάρυνσή της για μια υπερωρία ενός υπαλλήλου εντός του Σαββάτου προκειμένου να παραδώσει το αντικείμενο στον προορισμό του – που σημειωτέον δεν απέχει πάνω από 15-20 λεπτά από το κέντρο διανομής τους – ακόμη και εκτός του τυπικού κύκλου δρομολογίων τους (θα έλεγα προγραμματισμένου κύκλου δρομολογίων… αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει στην ACS σχέση με την έννοια του προγράμματος… διότι προγραμματισμένη και μάλιστα έγκαιρα και με το παραπάνω ήταν η δική μου παράδοση που δεν έγινε αλλά υπάρχει εκεί στην "αναζήτηση" προφανώς για λόγους κακώς εννοούμενου promotion).
Γ.Π.
Σάββατο, 21.03.2015
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 23.03.2015:
Τελευταία εξέλιξη... Μεσημέρι της Δευτέρας 23.03.2015, ώρα 16:30...
Καμία απόκριση, καμία εμφάνιση από την ACS Courier μέχρι τώρα και μόλις, αναγκάστηκα να κάνω ακύρωση της παραγγελίας μου στην εταιρία "Ελευθερίου" αναμένοντας την επιστροφή χρημάτων, καθώς εκεί που θα πήγαινε το δωράκι έχουν πλέον φύγει οι άνθρωποι για να επιστρέψουν με το καλό στο σπίτι τους!
Αποτέλεσμα:
Ειλικρινά Συγχαρητήρια!
ACS Courier; Το συντομότερο ανέκδοτο...
Γ.Π.
Δευτέρα 23.03.2015, ώρα 16:30
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 23.03.2015:
Τελευταία εξέλιξη... Μεσημέρι της Δευτέρας 23.03.2015, ώρα 16:30...
Καμία απόκριση, καμία εμφάνιση από την ACS Courier μέχρι τώρα και μόλις, αναγκάστηκα να κάνω ακύρωση της παραγγελίας μου στην εταιρία "Ελευθερίου" αναμένοντας την επιστροφή χρημάτων, καθώς εκεί που θα πήγαινε το δωράκι έχουν πλέον φύγει οι άνθρωποι για να επιστρέψουν με το καλό στο σπίτι τους!
Αποτέλεσμα:
- 1. Εγώ δεν έκανα τη δουλειά μου, εκτέθηκα κοινωνικά και θα πρέπει να τρέξω ξανά για το ίδιο θέμα όταν θα σταθώ πια στα πόδια μου!
- 2. Η εταιρία "Ελευθερίου" δεν ολοκλήρωσε την πώλησή της.
- 3. Η ACS Courier συνέχισε με συνέπεια να αποδεικνύει την ασυνέπειά της, έχοντας μετατρέψει μια απλούστατη μεταφορά... και μια απλούστατη mini αγοραπωλησία όπου όλοι βγαίνουν κερδισμένοι σε μια παταγώδη αποτυχία όπου όλοι βγαίνουμε χαμένοι!
Ειλικρινά Συγχαρητήρια!
ACS Courier; Το συντομότερο ανέκδοτο...
Γ.Π.
Δευτέρα 23.03.2015, ώρα 16:30
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κόσμιος σχολιασμός είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτος.