Κοίτα τί βρήκα!
Ιστορική φωτογραφία!
---------------------
Το αυτοκίνητό μου σε φωτό του 2002 (ή μήπως του 2003;)... Το κράτησα μέχρι το 2008 (μοντέλο του 1998, αγορασμένο το 2001 2ο χέρι) Citroen Xara Exclusive 1600cc.
Όμορφο αυτοκίνητο μέσα κι έξω. Απόλυτη οδηγική συμπεριφορά και ικανότητες πάνω από την κλάση του...
Ακόμη θυμάμαι με το παιδί πολύ μωρό στο καρεκλάκι - πρέπει να ήταν το 2006 προς 2007 - και... ακόμη θυμάμαι, να με πιάνει ξαφνική χιονοθύελλα - απίστευτο πού, από Άλιμο προς Γλυφάδα (!) - να σκοτεινιάζει "σαν νύχτα" μέσα σε 3 λεπτά και να το στρώνει και παγώνει πάνω στο δρόμο στο επόμενο 5λεπτο!
Το γαλλάκι μου άναψε τα φώτα του και πήγε κανονικά στην πορεία του, πήρε και την ανηφόρα για το σπίτι χωρίς πρόβλημα σε αντίθεση με την BMW μπροστά μας από την οποία κρατάγαμε απόσταση γιατί έκοβε οκτάρια από τη μια άκρη του δρόμου στην άλλη και δεν κεντράριζε ευθεία με τίποτα...
Όμορφο αυτοκίνητο μέσα κι έξω. Απόλυτη οδηγική συμπεριφορά και ικανότητες πάνω από την κλάση του...
Ακόμη θυμάμαι με το παιδί πολύ μωρό στο καρεκλάκι - πρέπει να ήταν το 2006 προς 2007 - και... ακόμη θυμάμαι, να με πιάνει ξαφνική χιονοθύελλα - απίστευτο πού, από Άλιμο προς Γλυφάδα (!) - να σκοτεινιάζει "σαν νύχτα" μέσα σε 3 λεπτά και να το στρώνει και παγώνει πάνω στο δρόμο στο επόμενο 5λεπτο!
Το γαλλάκι μου άναψε τα φώτα του και πήγε κανονικά στην πορεία του, πήρε και την ανηφόρα για το σπίτι χωρίς πρόβλημα σε αντίθεση με την BMW μπροστά μας από την οποία κρατάγαμε απόσταση γιατί έκοβε οκτάρια από τη μια άκρη του δρόμου στην άλλη και δεν κεντράριζε ευθεία με τίποτα...
Μέχρι τα 130.000 χλμ το γαλλάκι μου άψογο. Μετά οι ζημιές του ήταν μικρές, συνεχείς, εκνευριστικές και ασύμφορες και στα 160.000 το έδωσα παίρνοντας ένα γερμανάκι Opel-Zafira... (πάλι μεταχειρισμένο, αλλά άψογο) το απόλυτο και όμορφο και νοικοκυρεμένο οικογενειακό, όμως...
Το γαλλάκι πήγαινε παντού (όπως και το ιστορικό GS του πατέρα μου) δεν υπήρχε, δρόμος, χώμα, καλντερίμι που δεν το πάταγε με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια (!) σε αντίθεση με το γερμανάκι που παρά τα 1800 κυβικά και τη δύναμη του moter πάταγε με κάποια ασάφεια στο χώμα, αλλά στο καλντερίμι και στα λιθόστρωτα ζοριζόταν (ειδικά στην όπισθεν), στην λάσπη και το γρασίδι "δεν έλεγε" με τίποτα όμως... Αμάξι για μεγάλα ταξίδια που δεν καταλάβαινες το χρόνο και την κούραση αλλά μέχρι εκεί...
Αυτές είναι ιδιοσυγκρασιακές διαφορές μεταξύ λαών νομίζω...
Ο Γάλλος όταν ο δρόμος είναι κακός φτιάχνει καλύτερο αυτοκίνητο, ο Γερμανός φτιάχνει καλύτερο δρόμο...
Ο Γάλλος όταν ο δρόμος είναι κακός φτιάχνει καλύτερο αυτοκίνητο, ο Γερμανός φτιάχνει καλύτερο δρόμο...
Ο Έλληνας δεν φτιάχνει τίποτα αλλά θεωρεί ότι τα πάντα είναι θέμα οδηγού... Που και που... "του βγαίνει" και τότε θεωρεί ότι το 'χει αποδείξει κιόλας...
---------------------
Μετά το Zafira πέρασα σε ένα φθηνότερο, οικονομικό, φιλότιμο αλλά τελικά αδιάφορο κορεάτικο αυτοκίνητο (δεύτερο χέρι, προσεγμένο) για καθαρά οικονομικούς, ορθολογικούς λόγους, που συνοψίζονται σε τρεις φόρους Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας μέσα σε έξι μήνες... Εκεί πήγε η διαφορά από την πώληση του Zafira και την αγορά του Kia... απλά για να κλείσει την ψαλίδα, όχι για να κλείσει την οφειλή...
---------------------
Αυτή η φωτό του XARA μου, από το παράθυρο του ξενοδοχείου, στην άδεια προβλήτα - στην Κρήτη ήμουν - μπροστά στο απέραντο της θάλασσας και με τον θεόρατο προβολέα να ορίζει την κλίμακα των πραγμάτων και του απέραντου, ήταν για μένα μια καταγραφή των προοπτικών μου, μια ματιά στη ζωή... Ολόκληρη μπροστά μου, όλες οι επιλογές ανοικτές, η δυναμική η δική μου και των πραγμάτων τεράστια...
Τρομάζω να σκεφτώ την αντίστοιχη φωτογραφία του σήμερα...
(anoikta-pedia.blogspot.gr)
LipoJan ______________
(anoikta-pedia.blogspot.gr)
LipoJan ______________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κόσμιος σχολιασμός είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτος.