Φίλη του Blog ζήτησε να αναρτήσουμε το ακόλουθο κείμενό της που αφορά την εμπειρία της από τη διαχείριση προβλήματος του κινητού της από την Huawei Ελλάδας.
--------------------------------------------------------------------------
" Τεράστιο πρόβλημα της σύνδεσης wifi στα κινητά Huawei P8, P9, P8 Lite, P9 Lite
Λυπάμαι που αναρτώ ένα αρνητικό σχολιασμό, αλλά νομίζω πως πρέπει να γίνει γνωστή η δική μου πολύ άσχημη εμπειρία από το κινητό μου τηλέφωνο ώστε να προστατευτούν μελλοντικοί αγοραστές του ή τουλάχιστον να ξέρουν τι μπορεί να τους περιμένει.
Τον Μάρτιο αγόρασα το P8 Lite και από την αρχή ενθουσιάστηκα μαζί του. Αλλά δυστυχώς δεν κράτησε για πολύ ο ενθουσιασμός. Τον Ιούλιο εμφανίστηκε μια γραμμή στην οθόνη του. Στην αρχή διατήρησα την καλή μου διάθεση «οποιοδήποτε κινητό θα μπορούσε να εμφανίσει πρόβλημα με pixel στην οθόνη». Τo service αποκατέστησε το πρόβλημα (ήταν εντός εγγύησης το τηλέφωνο) και όλα ήταν μια χαρά ως τα τέλη του Νοέμβρη, που εμφανίστηκε σοβαρότατο πρόβλημα στο wifi.
Ήταν αδύνατον να συνδεθεί σε οποιοδήποτε ασύρματο δίκτυο!
Για μία ακόμη φορά η συσκευή μου έφυγε για το service και τη στιγμή που γράφεται το συγκεκριμένο κείμενο (12.01.2017) βρίσκεται εκεί ήδη 28 ημέρες σε αναμονή ανταλλακτικού!
Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν μια εταιρεία με το κύρος της Huawei να παραδέχεται ότι «τα P8 Lite και τα P8 καθώς και τα P9 και P9 LIte δυστυχώς το έχουν αυτό το πρόβλημα!» και να μην έχει κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να αποκαταστήσει ένα τόσο δημοφιλές και τόσο καταπληκτικό - κατά τα άλλα - μοντέλο της. Αναρωτιέμαι γιατί, ενώ, το καινούριο μου τηλέφωνο δεν έχει προλάβει να κλείσει καν χρόνο, έχω χρεωθεί δύο φορές μεταφορικά για να το στείλω στο service και ακόμη δεν υπάρχει καμία επίσημη απάντηση σχετικά με το πότε θα το έχω πίσω, επειδή βρισκόμαστε ακόμη σε αναμονή για την πλακέτα.
Έχω μείνει χωρίς τηλέφωνό για χρονικό διάστημα 1,5 μήνα (συνολικά) και ακόμη είναι αβέβαιο το πότε θα αποκατασταθεί τελικά η βλάβη του. Πώς είναι δυνατόν να είμαι ευχαριστημένη ως πελάτης της Huawei;
Έχω ενημερώσει την εταιρία ότι το τηλέφωνό μου - με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες που διαθέτει και αποτελούν λόγο που το αγόρασα - είναι απαραίτητο εργαλείο για τη δουλειά μου - και όχι μέσο ψυχαγωγίας - και ήδη είχα συνέπειες άσχημες επειδή το κινητάκι που έχω για αντικατάσταση δεν τα έβγαλε πέρα κάποιες φορές. Τελικά ποιά είναι η λύση; Να αγοράσω άλλο ένα τηλέφωνο για τις φορές που το P8 Lite με κρεμάει; Είναι απελπιστικό να έχω ένα καινούριο κινητό και στην πραγματικότητα να μην το έχω!
Πιστεύω πως ένα τέτοιο πολύ σημαντικό πρόβλημα που η Huawei στάθηκε ανεπαρκής στο να το λύσει, πρέπει να γνωστοποιηθεί.
ΥΓ: Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το εξής: Πριν την αγορά του συγκεκριμένου κινητού είχα ελέγξει με μεγάλη προσοχή τα reviews και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και πουθενά δεν είχε εμφανιστεί το πρόβλημα της σύνδεσης στο wifi! Ωστόσο αφού συνάντησα το πρόβλημα στο δικό μου κινητό μου γνωστοποιήθηκε από το service ότι "ναι αυτό το πρόβλημα το παρουσιάζουν δυστυχώς τα P8, P9 και οι Lite εκδοχές τους". Γι αυτό, το κάνω γνωστό, ώστε τουλάχιστον να υπάρχει πλέον το δικό μου review για ενημέρωση και των μελλοντικών πιθανών αγοραστών. "
--------------------------------------------------------------------------
ArchOikos_________
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κόσμιος σχολιασμός είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτος.