Ανοικτά Πε.Δ.Ι.Α. _______________ TO 1o ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΑΜΙΓΕΣ BLOG-PORTAL ΕΙΔΗΣΕΩΝ ________________ - Κάνετε το πέρασμά σας καθημερινό! - Εδώ, εκτός από τα σχόλιά μας, θα βρείτε απλά, εύκολα και γρήγορα, τα καλύτερα posts από πλήθος sites με ειδήσεις για οικονομία, εθνικά, διεθνή, αθλητικά, σοβαρά και λιγότερο σοβαρά αλλά σχεδόν ποτέ... κουτσομπολιά! - Και μαζί με αυτά, πλήθος χρηστικών πληροφοριών και widgets βοηθημάτων γραφείου! _______________ The 1st Greek, NEWS-dedicated, BLOG-based, PORTAL _______________

ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΕΣ!... (1εικόνα=1000λέξεις, 1γελοιογραφία=πόσες 1000άδες;) http://anoikta-pedia.blogspot.gr/ feeds/posts/default?alt=rss ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
τρέχοντος μηνός
 - 

Μήπως είναι σήμερα...
η τυχερή σου μέρα;


|
powered by Surfing Waves
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ...
ΤΟΠΙΚΕΣ...
Tο τραγούδι του μήνα: 18.03.2020
"bRIGHTSIDE"
Arrested Youth

let's keep it...
on the Brightside
...

Hell-As-Gradio!
...our very own and favorite web radio!

Just because... "Hell" may be Heaven if it comes from that special part of the wor(L)d... Hellas
& just because... you like it!
Listen to Hell-As-Gradio!



ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ...

                        - Editorial (so to speak...)



Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

Δεν χρειάζεται να φτάσεις μέχρι τη ΜΕΚΑ. Αρκεί μέχρι τη ΜΕΚΑ Group στο Γέρακα...

Όπως σας έχω διηγηθεί σε μια παλιά μου ανάρτηση (με τίτλο "Η φωτογραφία") εδώ και κάποια χρόνια οδηγώ ένα KIA SHUMA, μοντέλο 2000.
 
Δεν είναι αυτό το θέμα μας...

Μια διετία και κάτι πίσω, έβαλα υγραέριο στο αυτοκίνητο. Αυτό κατέστησε εφικτό, το να μπορεί η οικογένεια να κινηθεί στις αποστάσεις και τα χιλιόμετρα που χρειάζεται στην Αθήνα (καμία σχέση με την επαρχεία) χωρίς να πρέπει να πουλήσουμε τα... νεφρά μας... για να βγάλουμε λεφτά για καύσιμα.

Η επιλογή ήταν λίγο-πολύ μονόδρομος και μάλιστα είχε προηγηθεί πώληση του προηγούμενου αυτοκινήτου λόγω του wankel αλουμινένιου κινητήρα του που δεν θα άντεχε τις θερμοκρασίες και τον τρόπο λειτουργίας του υγραερίου.

Η εγκατάσταση υγραερίου μιας σχετικά καλής αλλά και οικονομικής φίρμας, έγινε σε μεγάλη εταιρία υγραεριοκίνησης. Η πρώτη εμπειρία ήταν "τραυματική" καθώς με το που μπήκε το υγραέριο το αυτοκίνητο εμφάνισε πολύ έντονα σκορτσαρίσματα (κοινώς κλώτσαγε σαν το μουλάρι) και όχι σε συγκεκριμένες στροφές και ταχύτητες αλλά σε μεγάλο εύρος αυτών. Παραταύτα οι άνθρωποι του εγκαταστάτη ασχολήθηκαν αρκετά και με κάποιες αλλαγές σε μπουζί και μπουζοκαλώδια που μου είπαν ότι ήταν πιο συμβατά με το υγραέριο σε σχέση με τα προγενέστερα το φαινόμενο περιορίστηκε εξαιρετικά (εμφανιζόταν στο ελάχιστο τόσο σε συχνότητα όσο και σε ένταση που πλέον ήταν ανεπαίσθητη) αλλά ωστόσο δεν εξαφανίστηκε.

Περίπου ένα 3μηνο μετά την εγκατάσταση του υγραερίου μου "άναψε" το check-engine...

Πήγα πρώτα στον εγκαταστάτη του υγραερίου που δεν βρήκε τίποτα...

Πήγα στην αντιπροσωπεία όπου συνέδεσαν όλα τα διαγνωστικά τους αλλά κανένα δεν μπορούσε να δει τον "εγκέφαλο" του αυτοκινήτου. Κανονικά το παλαιότερο διαγνωστικό θα έπρεπε να μπορέσει να επικοινωνήσει αλλά ουδέν... Πήγα σε συνεργεία στην περιοχή μου...

Τελικώς το συμπέρασμα (και από την αντιπροσωπεία) ήταν ότι μάλλον είναι πρόβλημα του εγκέφαλου του οχήματος, ότι το αυτοκίνητο δεν εμφάνιζε κάποιο πραγματικό και ανησυχητικό πρόβλημα και - με δεδομένο ότι η αλλαγή εγκεφάλου θα είχε κόστος στο 1/3 της αξίας του οχήματος (παλιό μοντέλο και φθηνό το KIA SHUMA) - θα έπρεπε να αποφασίσω αν θα μπορούσα να συνεχίσω να ζω με ένα αυτοκίνητο με το checkengine αναμμένο ή αν θα άλλαζα εγκέφαλο χωρίς εγγύηση ότι θα διορθωνόταν το πρόβλημα...

Περίπου δύο χρόνια μετά το αυτοκίνητο εμφάνισε αρρυθμίες και έντονα σκορτσαρίσματα (σχεδόν βίαια κάποιες φορές) στη λειτουργία του αερίου και κάπως ηπιότερα στη λειτουργία της βενζίνης.

Ακολούθησε ο ίδιος κύκλος επισκέψεων... Δηλαδή πρώτα στο εγκαταστάτη του υγραερίου και μετά στα συνεργεία στην περιοχή μου...

Αλλά αυτή τη φορά... όταν δεν βρήκα άκρη αλλού, συνέχισα πηγαίνοντας στα παιδιά της ΜΕΚΑ Group του Γέρακα, αρκετά πιο μακριά από την περιοχή μου αλλά... δεν πήγα και στη Μέκα... Εξάλλου εκεί είχα κάνει και παλιότερα κάποια service και μου είχαν αφήσει πολύ καλή εικόνα.

Εκεί λοιπόν άλλαξαν ότι με την πρώτη ματιά έπρεπε να αλλαχθεί, "συμμάζεψαν" το σύμπτωμα αλλά δεν έμειναν εκεί. Σε αντίθεση με κάθε προηγούμενο συνέχισαν, με επιμονή και υπομονή και ξετύλιξαν το κουβάρι του προβλήματος, βρήκαν την αφετηρία του σε μικροσφάλμα ή φθορά σε κάποια πλεξούδα καλωδίων και το έλυσαν, ξεμπλόκαραν την, μετά από ενάμιση χρόνο ακόμη μπλοκαρισμένη, επικοινωνία του διαγνωστικού με τον εγκέφαλο, ελέγξανε τα πάντα και έσβησαν το check-engine.

Η αίσθηση και η ομαλότητα στην λειτουργία του κινητήρα είναι τώρα κλάσεις ανώτερη απ' ότι στην καλύτερη ρύθμιση που είχε επιτύχει ποτέ ο εγκαταστάτης του υγραερίου και το φαινόμενο του σκορτσαρίσματος δεν υπάρχει πια ούτε ανεπαίσθητα.

Δεν μπορούσα να μην ασχοληθώ και να γράψω γι' αυτό και αξίζει που τους κάνω tag στην ενότητα "Επιβραβεύσεις", εδώ στο blog μου.

Βρείτε τους στο internet στο site: http://mekagroup.gr

Η διεύθυνσή τους είναι:

MEKA GROUP ΓΕΡΑΚΑΣ
Κλεισθένους 155 και Ορφέως
ΤΚ 153 44, Γέρακας
Τ: 210 6083 288
Φαξ: 210 6083 855
info@mekagroup.gr



Έχουν και άλλες δύο εγκαταστάσεις στην αλυσίδα τους αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία από αυτές. Αυτό που ξέρω - υποκειμενικά - αυτό λέω, δεν κάνω διαφήμιση εδώ, οπότε μένω στα παιδιά του Γέρακα και στην εξαιρετική δουλειά τους.


Καλή συνέχεια σε όλους!



(anoikta-pedia.blogspot.gr)
LipoJan ______________





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κόσμιος σχολιασμός είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτος.






Νομοθετικό Έργο (και διαβούλευση)
Ελληνική Βουλή




Ευρωπαϊκή Ένωση &
Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο






Υπό-δομές... έρχεται η ανάπτυξη;!

**Τουλάχιστον ας ξέρουμε! _____________(feeds από ypodomes.com)





Προσφορές δωρεάν (1 έτος) σε software και games που κανονικά θα πληρώνατε!!!