Φίλη του Blog ζήτησε να αναρτήσουμε το ακόλουθο κείμενό της που αφορά πολύ κακή εμπειρία από τη διαχείριση προβλήματος σε εγκατάσταση κουφωμάτων της εταιρίας Alumil σε ιδιόκτητο ακίνητό της.
------------------------------------------------------------------------------------------
Θα ήθελα να μοιραστώ την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που εισέπραξα από την εταιρεία ALUMIL.
Τα τελευταία 6 χρόνια η οικογένειά μου έχτιζε δύο μεζονέτες, στις οποίες τοποθετήσαμε κουφώματα ALUMIL. Δεν θα αναφέρω το όνομα της κατασκευάστριας εταιρείας, γιατί τελικά μας αποζημίωσε για τις κακοτεχνίες, που έγιναν. Μετά το πέρας της εργασίας, καλέσαμε εμπειρογνώμονα της ALUMIL (ο οποίος πληρώθηκε και 200 ευρώ) και είπε ότι όλα έχουν τοποθετηθεί μια χαρά και ωραία! Όταν τα σπίτια κατοικήθηκαν (μετά από 4 χρόνια, διότι τότε είχαμε οικονομικά τη δυνατότητα της αποπεράτωσης), διαπιστώσαμε πολύ άσχημες κακοτεχνίες. Σε σημείο να παρουσιάζεται εισροή αέρα και νερών από τα κουφώματα!!
Ενδεικτικά αναφέρω:
- α) Σε 8 επάλληλα έλειπαν τα πλαϊνά λάστιχα «του γάντζου»(σε 5 έλειπε το ένα και σε 3 έλειπαν όλα!)
- β) Σε 14 επάλληλα τα λάστιχα του γάντζου ήταν βαλμένα ανάποδα. Αντί η ακμή τους να αγγίζει το αλουμίνιο (όπως δείχνει και η τομή για τη σειρά S-450 στη σελίδα 134 του σχετικού φυλλαδίου της ALUMIL) αυτή ακουμπούσε στο πολυαμίδιο της βάσης στήριξης,
- γ) Σε 6ανοιγόμενα έλειπαν τελείως τα περιμετρικά λάστιχα στην κάσα και προστέθηκαν με επαναρρύθμιση των μηχανισμών κλεισίματος και κλειδώματος,
- δ) σε 5 επάλληλα χρειάστηκε εξάρμωση και επαναρρύθμιση των μηχανισμών GU για καλό κλείσιμο.
Καλέσαμε έναν δικό μας ειδικό και ολοκλήρωσε συντήρηση και αποκατάσταση με κόστος 600 ευρώ.
Από αυτό το ποσόν, τα 350 αφορούσαν στη διόρθωση των κακοτεχνιών.
Ζητήσαμε να βρούμε το δίκιο μας από τις δύο εταιρείες, απαιτώντας από την κατασκευάστρια τα 350 ευρώ των κακοτεχνιών και από την ALUMIL τα 200 ευρώ της λανθασμένης πραγματογνωμοσύνης, αλλά η συμπεριφορά που εισπράξαμε ήταν εντελώς αντιεπαγγελματική.
Ο εκπρόσωπός της ALUMIL, κος Γ... Π... δεν μπήκε καν στον κόπο να δώσει έστω μια απάντηση, ενώ προσπαθούσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί του επί 3 μήνες (!!!). Η εταιρεία έχει τεράστια ευθύνη, γιατί αν είχε διαπιστωθεί στην πραγματογνωμοσύνη της πχ ότι, τα μισά λάστιχα είχαν τοποθετηθεί ανάποδα, η κατασκευάστρια θα είχε αναγκαστεί να τα διορθώσει και εμείς θα είχαμε γλυτώσει τα επιπρόσθετα έξοδα που κάναμε πρόσφατα και σημαντική πρόσθετη ταλαιπωρία που βέβαια δεν μπορεί να κοστολογηθεί...
Η τελευταία μου επιστολή προς την εταιρεία έγινε με κοινοποίηση στην Γενική Γραμματεία Προστασίας του Καταναλωτή και μόνον υπό την πίεση αυτής της κίνησης υπήρξε ανταπόκριση σε επίπεδο επικοινωνίας από την ALUMIL η οποία για πρώτη φορά, μετά από 3 μήνες (!!!), θεώρησε ότι άξιζε να αφιερώσει χρόνο ώστε τουλάχιστον να δώσει σημεία ζωής στον πελάτη και να απαντήσει... Η απάντησή, που συντάχθηκε από δικηγόρο της εταιρίας, έχει ωστόσο πλήθος προσβλητικών διατυπώσεων που διαμορφώνουν ένα γενικό χαρακτήρα "bullying" που μοιάζει να ποντάρει στην απαξίωση της προσωπικότητας του απλού - χωρίς τεχνικές γνώσεις - πελάτη. Τούτο επειδή η εταιρία δεν είχε γνώση της ανάλογης Πανεπιστημιακού επιπέδου κατάρτισης των μελών της οικογενείας μου και της πολύχρονης εμπειρίας μας, που δυστυχώς, δεν είχαμε τη δυνατότητα να "αξιοποιήσουμε" ασκώντας εμείς αυστηρή επίβλεψη στα ακίνητά μας, λόγω βαρύτατων επαγγελματικών υποχρεώσεων στους τομείς μας, μακριά από τα ακίνητα και ακόμη και εκτός χώρας! Την απάντηση αυτή, παραθέτω αυτούσια:
Αγαπητή κα ..…
Σε απάντηση της από 31/1/2017 επιστολής σας (μέσω email), επαγόμαστε τα ακόλουθα:
1. Η συνημμένη πολιτική αυτοψιών της εταιρίας ΑΛΟΥΜΥΛ, σας κοινοποιήθηκε εγκαίρως. Αφότου λάβατε γνώση και συναινέσατε στα αναγραφόμενα, πληρώσατε το αντίστοιχο ποσό (βάσει του σχετικού εκδοθέντος παραστατικού). Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα “εκτίμησης” ή “τροποποίησης" της πραγματογνωμοσύνης κατά το δοκούν, η οποία διενεργείται με απολύτως ανεξάρτητα κριτήρια. Επιπροσθέτως, η από 27-6-2012 συνημμένη πραγματογνωμοσύνη, διεξήχθη από τον κ. Χ... Χ..., έναν από τους πλέον πολύπειρους μηχανικούς της ΑΛΟΥΜΥΛ, ο οποίος κι έκρινε την ορθότητα των κουφωμάτων.
2. Η αυτοψία διενεργήθηκε τον Ιούνιο του 2012 σε ημιτελή οικοδομή. Τέσσερα (4) χρόνια αργότερα διαπιστώσατε, κατά τα λεγόμενά σας, προβλήματα με την λειτουργία των κουφωμάτων. Γιατί δεν καλέσατε το συνεργείο που τοποθέτησε τα κουφώματα για να διαπιστώσει το πρόβλημα? Πότε και με ποιόν τρόπο κλονίσθηκε η εμπιστοσύνη σας, καίτοι δεν ακούσατε καν τη γνώμη της ΑΛΟΥΜΥΛ;
3. Συμπερασματικά, σας ενημερώνουμε πως όλες οι αναφερθείσες από μέρους σας παρεμβάσεις και "κακοτεχνίες” στην λειτουργία των κουφωμάτων είναι εξ ολοκλήρου απόρροια της κακής τους χρήσης. Σε μια ερειπωμένη ημιτελή οικοδομή, παρέλασαν αμέτρητα συνεργεία κατά την διάρκεια των τεσσάρων αυτών χρόνων, χωρίς να υπάρχει ο παραμικρός έλεγχος. Αποτελεί απορίας άξιο, η ευκολία με την οποία καταφέρεστε εναντίον μας, ενώ σαφώς γνωρίζετε ότι αποκλειστικά υπαίτια για τα ενδεχόμενα προβλήματα στην λειτουργία των κουφωμάτων είναι η δική σας πλημμελής συμπεριφορά.
Προς τούτο σας παρακαλούμε όπως είσθε προσεκτικότερος στις εκφράσεις σας (“εξαπάτηση”, “πειθαρχικά”) και αναλάβετε το μερίδιο ευθύνης που σας αναλογεί.
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
………………..
Σας παραθέτω και τη δική μου απάντηση:
Αγαπητέ κύριε Κ……,
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο, που αφιερώσατε για την απάντηση στην επιστολή μας. Είναι η πρώτη επίσημη απάντηση που λαμβάνουμε από την ALUMIL όλο το χρονικό διάστημα που επιχειρούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Στην επιστολή που σας αποστείλαμε μέσω email δεν υπήρχε ουδεμία μομφή επί προσωπικού, σε αντίθεση με τη δική σας. Λυπάμαι που αναγκάζομαι να σας επαναφέρω στην τάξη και να σας παρακαλέσω να προσέχετε τις εκφράσεις σας οι οποίες αφενός περιέχουν βαρύτατο βαθμό εικασίας αφετέρου είναι άκρως προσβλητικές για την οικογένειά μου, η οποία περιλαμβάνει μία μηχανικό και έναν τεχνικό σύμβουλο.
Παρακαλώ να μου παραθέσετε τα στοιχεία επάνω στα οποία βασιστήκατε και ορίσατε τον βαθμό εγκατάλειψης της οικοδομής μας ή την έλλειψη επιτήρησης των συνεργείων. Το γεγονός ότι δεν είχαμε για χρόνια την οικονομική δυνατότητα για την ταχύτατη αποπεράτωση της οικοδομής μας, δε σημαίνει ούτε ότι ήταν «ερειπωμένη» ούτε ότι τα συνεργεία «παρέλασαν χωρίς να υπάρχει ο παραμικρός έλεγχος» όπως εντελώς αυθαίρετα αναφέρετε στην επιστολή σας. Η οικοδομή παρέμεινε κλειστή και με διαρκή επιτήρηση και φροντίδα. Επίσης εντελώς αυθαίρετα και υποτιμητικά αναφερθήκατε στην «δική μας πλημμελή συμπεριφορά» και «κακή χρήση» των κουφωμάτων. Παρακαλώ δώστε εξήγηση στα ακόλουθα:
- Το γεγονός ότι σημαντικός αριθμός των στεγανωτικών ελαστικών δεν τοποθετήθηκε ΠΟΤΕ είναι αποτέλεσμα «πλημμελούς χρήσης» από την πλευρά του πελάτη;
- Το γεγονός ότι 14 επάλληλα λάστιχα του γάντζου τοποθετήθηκαν ΑΝΑΠΟΔΑ είναι αποτέλεσμα «πλημμελούς χρήσης» από την πλευρά του πελάτη;
Αναφέρω αυτά τα δύο στοιχεία, τα οποία ήταν δυνατόν να διαπιστωθούν με απλό οπτικό έλεγχο από εξειδικευμένο τεχνικό (κατά συνέπεια η πραγματογνωμοσύνη είχε υποχρέωση να τα αναφέρει) και τα οποία έχω σε φωτογραφίες πριν την διόρθωσή τους και τα διατηρώ στην κατοχή μου.
Στην παράγραφο 1 της επιστολής σας αναφέρεστε στην πολιτική αυτοψιών της εταιρείας ΑΛΟΥΜΥΛ και κάνετε αναφορά σε «τροποποίηση» της πραγματογνωμοσύνης.
O σκοπός της πραγματογνωμοσύνης ήταν να διαφυλάξει τα δικαιώματα του πελάτη και να εξασφαλίσει την ποιότητα της εργασίας ή- σε περίπτωση που υπήρχε οποιαδήποτε διαπίστωση ελλείψεων ή κακοτεχνιών- να φροντίσει ώστε (σε συνεργασία με την κατασκευάστρια εταιρεία) ο πελάτης να έχει τελικά την βέλτιστη δυνατή παροχή υπηρεσιών. Δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεστε σε «τροποποίηση» της πραγματογνωμοσύνης. Ως πελάτες δεν θελήσαμε καμία τροποποίηση, απλά μια υπεύθυνη και επαγγελματική αποτίμηση. Για παράδειγμα τα δύο στοιχεία στα οποία αναφέρθηκα πιο πάνω ήταν πολύ σημαντικά και εάν είχαν γίνει αντιληπτά από την πραγματογνωμοσύνη της ALUMIL, η κατασκευάστρια θα τα είχε διορθώσει. Και ήταν δύο από τα πιο εμφανή στοιχεία που θα ήλεγχε ένας «πολύπειρος μηχανικός» σύμφωνα με τα λεγόμενά σας.
Στο σημείο της παραγράφου 2 της επιστολή σας διατυπώνετε τα ακόλουθα ερωτήματα:
“Γιατί δεν καλέσατε το συνεργείο που τοποθέτησε τα κουφώματα για να διαπιστώσει το πρόβλημα? Πότε και με ποιόν τρόπο κλονίσθηκε η εμπιστοσύνη σας, καίτοι δεν ακούσατε καν τη γνώμη της ΑΛΟΥΜΥΛ;
Η φράση «καίτοι δεν ακούσατε καν τη γνώμη της ΑΛΟΥΜΥΛ» συγχωρέσατέ μου την έκφραση, αλλά είναι απλά αστεία, διότι το μόνο που επέδειξε η ALUMIL απέναντί μας ήταν αδιαφορία. Παρακαλώ αναφέρατέ μου τις περιπτώσεις κατά τις οποίες η ALUMIL επικοινώνησε μαζί μας με οποιονδήποτε τρόπο και με οποιαδήποτε διάθεση (συμβουλής, συνεργασίας, ενημέρωσης) και εμείς δεν ακούσαμε τη γνώμη της.
Η παρούσα συνομιλία θα κοινοποιηθεί αυτούσια σε φόρουμ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να γίνει γνωστός ο τρόπος με τον οποίο αρνείστε να αναλάβετε τις ευθύνες σας.
------------------------------------------------------------------------------------------
Και η φίλη του Blog καταλήγει:
"Σας ζητώ συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου μου, αλλά πιστεύω ότι πλέον αφού έχουμε στα χέρια μας τα μέσα για να γίνονται γνωστά τα γεγονότα, πρέπει να επιβραβεύουμε τις καλές συμπεριφορές και να γνωστοποιούμε τις άσχημες. Η εν λόγω εταιρεία (ALUMIL) έχει μεγάλο όνομα στην αγορά και θα περίμενε κανείς ότι θα έδειχνε αν όχι σεβασμό, τουλάχιστον ένα στοιχειώδες ενδιαφέρον απέναντι στους πελάτες της."
Και υπό αυτό το πρίσμα ζητά την σημερινή ανάρτηση.
-----------
-----------
Σημείωμα του blog:
Τονίζουμε ότι στη συγκεκριμένη ενότητα δημοσιεύουμε, κατά κανόνα, ζητήματα που αφορούν την κακή εμπειρία από:
Τονίζουμε ότι στη συγκεκριμένη ενότητα δημοσιεύουμε, κατά κανόνα, ζητήματα που αφορούν την κακή εμπειρία από:
- κακές πρακτικές,
- αντιεπαγγελματική συμπεριφορά,
- μη διάθεση συνεννόησης και κατά το δυνατό φιλικής διευθέτησης ζητημάτων που προκύπτουν σε υπηρεσίες και έργα στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα,
- θέματα ακραίας γραφειοκρατίας
- κακής επικοινωνίας ή αποκλεισμού επικοινωνίας κλπ κλπ.
Στη δημοσίευση της φίλης μας, εμείς ως blog, δεν έχουμε καμία δυνατότητα να "ελέγξουμε" την ακρίβεια των τεχνικών στοιχείων - και άποψή μας είναι ότι ουδείς μπορεί πια με ακρίβεια να αξιολογήσει πλήρως την υπόθεση από τεχνικής άποψης μια και η φίλη και η οικογένειά της προέβησαν σε αποκατάσταση που έχει άρει τα προβλήματα, προκειμένου βεβαίως να ζήσουν οι άνθρωποι στα σπίτια τους περιορίζοντας την όποια ζημία.
Ωστόσο μένουμε στα εξής στοιχεία που μοιάζουν να επιβεβαιώνονται:
- Η εταιρία δεν επικοινωνεί με τη φίλη και την οικογένειά της παρά μόνο μετά από κάποιους μήνες οχλήσεων και υπό την πίεση της κοινοποίησης το ζητήματος στην Γενική Γραμματεία Προστασίας καταναλωτή! Τούτο είναι αρχικά "αποκλεισμός επικοινωνίας" που εξελίσσεται σε "κακή επικοινωνία".
- Η εταιρία "πουλάει" στην πελατεία της μια "ενδοεπιχειρησιακή διαδικασία", μια απλή αυτοψία ως "πραγματογνωμοσύνη"! Αυτό είναι εκτός πάσης λογικής και εκτός δεοντολογίας για το σύνολο του Τεχνικού Κόσμου Παγκοσμίως και αποτελεί διαδικαστική "πατέντα" που άραγε, διερωτόμαστε... με ποια ISO και ποιες Πιστοποιήσεις Διαδικασιών είναι συμβατή;! Η αυτοψία, η "κατονομαζόμενη" καταχρηστικά - και παραπλανητικά προς τους πελάτες - ως "πραγματογνωμοσύνη" (!) έχει, επί πληρωμή από τους πελάτες, διεξαχθεί και συνταχθεί - όπως εγγράφως βεβαιώνει ο δικηγόρος της εταιρίας - από έναν επί χρόνια εργαζόμενο της εταιρίας: "... η από 27-6-2012 συνημμένη πραγματογνωμοσύνη, διεξήχθη από τον κ. Χ... Χ..., έναν από τους πλέον πολύπειρους μηχανικούς της ΑΛΟΥΜΥΛ, ... "
- Διατυπώσεις του τύπου:
- "... εξ ολοκλήρου απόρροια της κακής τους χρήσης. ...",
- "... Σε μια ερειπωμένη ημιτελή οικοδομή ...",
- "... παρέλασαν αμέτρητα συνεργεία ...",
- "... χωρίς να υπάρχει ο παραμικρός έλεγχος. ..." κλπ, κλπ, είτε σημαίνει ότι, ο "συντάκτης" τους έχει αποδεικτικά στοιχεία και ακριβή γνώση "γεγονότων" που του εξασφαλίζουν "βεβαιότητα", ώστε, να μπορεί να κάνει χρήση τέτοιων χαρακτηρισμών παραμένοντας εντός της "δεοντολογίας" του επαγγέλματός του, είτε - αν δεν έχει εξασφαλίσει αυτή τη "βεβαιότητα" - απλά σημαίνει ότι, υιοθετεί όρους, εκφράσεις και λεξιλόγιο στη "διατύπωσή" του τέτοιους που να παράξει, εκφοβισμό, αποθάρρυνση, υποτίμηση και απαξίωση του αποδέκτη. Αυτό από μόνο του είναι έργω εκπεφρασμένη "μη διάθεση συνεννόησης και κατά το δυνατό φιλικής διευθέτησης ζητημάτων" αλλά και ακόμη μια ισχυρή ένδειξη "κακής επικοινωνίας" ή προσπάθειας "αποκλεισμού επικοινωνίας".
Εν κατακλείδι λοιπόν, εδώ δεν κρίνουμε "κανέναν" κι ακόμη περισσότερο δεν κρίνουμε την ουσία της συγκεκριμένης υπόθεσης αλλά, απλά δεχόμαστε να φιλοξενήσουμε την εν λόγω ανάρτηση για τα θέματα που εγείρει και αφορούν διαδικασίες και πρακτικές (και για τα οποία μας έχουν παρασχεθεί κατ' ελάχιστο επιβεβαιωμένες οι "επικοινωνίες" - email με ακριβείς ημερομηνίες, ονόματα, κλπ). Με την επιφύλαξη του blog και του διαχειριστή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κόσμιος σχολιασμός είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτος.